Klachtenregeling
In verband met de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) voldoe ik aan de door de wet gestelde eisen.
Ik ben geregistreerd bij het NIBIG en via het Solidariteitsfonds Wkkgz https://nibig.nl/wat-is-het-nibig/stichting-nibig-solidariteitsfonds-wkkgz/ als verbindende schakel via Quasir aangesloten bij de geschilleninstantie Stichting Zorggeschil https://zorggeschil.nl/geschilleninstantie/
Hierdoor beschik ik over een klachtenreglement https://zorggeschil.nl/wp-content/uploads/2017/02/REGLEMENT-GESCHILLENINSTANTIE-ZORGGESCHIL.pdf en een klachtenfunctionaris (van Quasir) waarbij u met een eventuele klacht terecht kunt https://quasir.nl/klachtenbehandeling/klacht-doorsturen/ .
Als de klacht leidt tot een geschil, neemt een geschillencommissie van Stichting Zorggeschil de zaak in behandeling. U kunt dat met deze link in gang zetten: https://zorggeschil.nl/melding/
Daarnaast ben ik voor Klacht- en tuchtrecht aangesloten bij TCZ, onderdeel van RBCZ.